Anahtar Teslim Santral
Teknolojik çözümlerimizle müşteri deneyimi sektörüne yön verirken Start-Up’ların ve müşterilerinden aldığı çağrılar konusunda esnek büyüme yapısına sahip kurumların büyüme eğilimlerine katkı sağlamak amacıyla ‘Anahtar Teslim Santral Modeli’ni hizmetinize sunuyoruz. Bu hizmet ile birlikte sabit fiyatlı sunduğumuz altyapı çözümüne ek olarak Müşteri Deneyim Asistanı ihtiyacınıza da dakika bazlı fiyatlama modeli ile destek oluyor, verimliliğinizi arttırmaya destek olurken maliyet yönetiminize de katkı sağlıyoruz.
Hizmet Paketlerimiz
Farklı kanallar üzerinden daha etkili çözümler sunan entegre bir bulut santral platformunun yanında Silver ve Gold Seçenekleri ile Opsiyonel Hizmet Paketlerimizden ihtiyacınız olanı ekleyerek size özel paket seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.
Silver Paket
- IVR
- Inbound (Outbound / BO)
- Temel Raporlama
Gold Paket
- IVR
- Inbound (Outbound / BO)
- Gelişmiş Raporlama
- Performans KPI
- Müşteri Deneyim Raporları
Opsiyonel Hizmetlerimiz
- CRM
- Chatbot
- Çoklu Kanal Yönetimi
- Bilgi Yönetim Platformu Infobox
- Sosyal Medya Yönetimi
- Görüntülü Görüşme
- Speech Analytics
- Yönetici Dashboard
İhtiyacınıza uygun paketi birlikte seçmek için bizimle buradan iletişime geçebilirsiniz.
Ürün PDF'ini incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Çoklu Kanal Yönetimi (Omnichannel)
Müşterileriniz ile ürün veya hizmet arasındaki çoklu temas noktalarında, çok sayıda etkileşimden oluşan kanal deneyimi sunarak etkinliğinizi arttırıyoruz.
Çoklu kanal yönetimi sayesinde, kullanıcıların tercih ettikleri çeşitli temas noktalarından ve cihazdan bağımsız olarak kesintisiz iletişim ve müşteri deneyimi sağlıyoruz. Ses, e-posta, web, chatbot ve diğer messenger uygulamaları dahil uçtan uca tek bir etkileşim içinde, birden fazla kanalı entegre olarak kullanabilirsiniz. Müşterilerinize mükerrer, hatalı bilgi verilmesini önleyerek, müşteri memnuniyetini ve ilk kontakta çözüm oranını iyileştirebilirsiniz.
Faydalar
• Yapay zeka ve öğrenme desteği ile akıllı algoritmalar
• CRM entegrasyonu ile uçtan uca deneyim
• Farklı dil seçenekleri
• Gelişmiş raporlama
RPA & RDA
Robotik otomasyon ile verimliliğini arttırıyor, maliyetlerinizi ve hata oranlarınızı azaltıyoruz!
RPA (Robotik Süreç Otomasyonu); sanal makinalara kurularak insan müdahalesi olmadan süreçleri başından sonuna kendi işleten teknolojilerdir. Bu teknoloji ile hacimli işlerinizi otomatize edebilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
Otomatize edilebilecek rutin işlerde 7 gün 24 saat çalışabilen robotlar ile dijitalleşmenize katkı sağlıyoruz. Tüm uygulamalar, iş sistemleri, web sitesi, kullanılan portallar, veri tabanları ve tüm içerikleriniz ile etkileşimde bulunarak çalışabilen bu teknoloji ile; sınıflandırma, kategorize etme, özetleme, imaj işleme gibi bir çok işlemi gerçekleştiriyor ve insan gücünden tasarruf, süreçlerinizi mükemmelleştirme ve verimlilik arttırma imkanı sunuyoruz. Verimliliğinizi arttırıp, maliyet avantajı sağlarken aynı zamanda operasyonel mükemmelliğe ulaşmanızı sağlıyoruz.
RDA (Robotik Masaüstü Otomasyonu) ise robotların kullanıcıların bilgisayarlarına yüklenerek kullanıcının günlük işlerinde hataları azaltan ve rutinlerini hızlandıran bir teknolojidir. RPA, hacimli işlerde tercih edilirken, RDA ile kullanıcılarınızın günlük rutin işlerinde verimliliği arttırabilir ve hata oranlarını minimize edebilirsiniz.
Faydalar
• Otomatize süreçler
• Sıfır hata
• 7 gün 24 saat iş gücü
• Maliyet avantajı
• Verimlilik artışı
Chatbot & Webchat
Omnichannel (Çoklu Kanal) yaklaşımımız sayesinde chat kurguları ile müşterinizin size her noktadan ulaşılabilir olmasını sağlıyoruz.
Anlık olarak ve çevrim içi yönetilebilen bu platformlarla birlikte müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmalarına olanak sağlıyor ve operasyonel verimliliğinizi destekliyoruz.
Webchat
Webchat teknolojisi ile şirketinizin web sitesine entegre oluyor, canlı destek hizmeti ile müşterilerinize hızlı iletişim imkanı sağlıyoruz. Otomatize edilebilecek noktaya kadar otomatik cevap verdikten sonra canlı desteğe yönlendirerek müşterilerinizin memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Chatbot
NLP (Doğal Dil İşleme) ve yapay zeka teknolojilerini kullanarak yazılı kanallardan size ulaşmak isteyen müşterilerinize insan konuşmasını simüle eden otonom teknoloji ile müşterileriniz size ulaştıklarında memnuniyetlerini katlıyoruz.
Chatbot teknolojileri en yaygın haliyle müşteri hizmetleri alanında kullanılır. Programlandıkları akış aynı zamanda gereken durumlarda konuyu müşteri temsilcisine aktarmayı mümkün kılar. Üstelik farklı dilleri destekleyebilen bu teknoloji ile müşteriye karşı esnekliğinizi arttırır. Sesli kanallara alternatif ve destek olarak yazılı kanallar olarak müşterilerin tüm kanallardan hizmet almasını sağlar.
Faydalar
• 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet
• Kişiselleştirilebilir arayüz
• Raporlama ve dashboard
• Farklı dil seçenekleri
• Müşteri deneyim analizleri
Sosyal Medya Yönetimi
Müşterilerinizin dijital mecralardaki sesini dinliyor ve tüm taleplerini karşılıyoruz.
Gerçek zamanlı veri toplama sayesinde eş zamanlı olarak müşterilerinizin tüm sosyal mecralardaki yaklaşımlarını, yorumlarını, şikayetlerini, talep ve mesajlarını takip ederek merkezi bir çözüm sağlıyor ve detaylı raporlarla sizleri bilgilendiriyoruz.
Bu hizmet sayesinde müşterilerinizin dijital seslerini daha yakından duyacak ve yükselen trendlerden ilk sizin haberiniz olacak.
Faydalar
• İtibar yönetimi
• Detaylı raporlama ile analiz imkanı
• Müşteri memnuniyet artışı
• Omnichannel müşteri yönetimi
Müşteri Yönetim Platformu (AssisTT CRM)
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sayesinde iş süreçlerinizi optimize edip veri yönetimini kolaylaştırarak iş akışınızı daha verimli yürütebilirsiniz.
Tüm süreçlerin ayrıntılı olarak takip edilebildiği bu platform ile müşteri profillerinizi oluşturup, kurum içi stratejilerinize göre müşterilerinizi segmente ederek takibini sağlayabilir, yazılı ve sözlü tüm görüşmelerini saklayabilir ve kurum hafızanızın oluşmasına destek olabilirsiniz. Talep ve şikayetlerinizi tek kayıt üzerinden farklı ekiplere yönlendirerek zamanı ve süreçleri etkin bir şekilde yönetebilir, ekipler arası etkileşimi arttırabilirsiniz. Bu sayede mevcut müşterilerinizi etkin bir şekilde yönetirken yeni müşteri kazanımında da maliyetlerinizi düşürerek başarı oranınızı arttırabilirsiniz.
Ürün PDF'ini incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Faydalar
• Etkili müşteri ve ilişki yönetimi
• Kolay ve hızlı iletişim
• Santral desteğiyle birlikte gelen tüm çağrıları kayıt altına alma
• Backoffice akış / süreçleri
• Online randevu yönetimi
• Detaylı raporlama ile dashboard yönetimi
Görüntülü Görüşme
Görüntülü Görüşme ihtiyaçlarını sizlerle birlikte belirliyor, işitme engelli müşterilerinize kolaylık sağlıyor ve ihtiyaç durumunda tüm müşterileriniz için kimlik doğrulama işlemleri sayesinde güvenli bir deneyim sağlıyoruz.
Faydalar
• Kısalan çözüm süreleri ile müşteri memnuniyetinde artış
• Gereksiz servis yönlendirmeleri ve fiziksel ziyaretlerin azalması
• Çok kanallı kullanım
• Detaylı raporlama ile efektif ölçümleme
Bulut Santral
Sanal santral ile yatırım ve işletim maliyetleri olmadan aylık ve planlı ödeme seçenekleri sayesinde güvenli altyapı ve esneklik sağlıyoruz.
En ileri teknolojiye sahip katma değerli IP telefon altyapısına kavuşmanızı sağlayacak bu hizmet ile hem dijital dönüşümünüzü destekliyor, hem de maliyet avantajı sunuyoruz. Tüm erişim kanallarınıza entegre edilebilen sanal santral ile yazılı ve sesli kanallarınızı yönetirken iş akışlarınıza en uygun çözümü birlikte tasarlıyoruz.
Faydalar
• Yatırım maliyet avantajı
• Kesintisiz hizmet
• Güvenilir altyapı
• Detaylı raporlama
Bilgi Yönetimi Platformu (InfoBox)
Infobox ile müşteri temsilcilerinizin tüm bilgilere kolayca erişmesini ve müşteri memnuniyetinizin artmasını sağlıyoruz.
Müşterilerinizden gelecek tüm soruların yanıtlarını içerisinde barındırılabilen InfoBox ile özel gün yönetiminden duyuru eklemeye, “Sıkça Sorulan Sorular”dan, mevcut süreçleri görüntülemeye kadar bir çok işlemi tek platform üzerinden sağlıyoruz.
Faydalar
• Çalışan & müşteri memnuniyeti artışı
• Detaylı raporlama
• Hatalı bilgi oranı azaltılması
• Merkezi doküman yönetimi
Ses Teknolojileri
Ses teknolojileri ile müşterilerinize en etkin şekilde hizmet vermeyi sağlıyor, memnuniyeti ve verimliliği arttırıyoruz.
IVR (Sesli Yanıt Sistemi)
Çağrı merkezinde yoğun olarak yapılan işlemlerde sesli yanıt sistemi aracılığıyla müşterilerinize self servis hizmet imkanı sunuyor, özel çözümlerle gelen/giden çağrılarınızın müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artıyoruz.
Speech to Text
Çağrı merkezindeki sesli aramaların anlık olan yazılı metne dönüştürülebildiği ve raporlanabildiği bu hizmet ile müşterilerinizin taleplerinde duygu analizleri gerçekleştiriyor, müşteri davranışlarını daha yakından takip etmeye olanak sağlıyoruz.
Speech Analytics
Müşterilerinizin konuşma metinlerindeki ve duygu durumları ile ilgili verileri daha aktif kullanmanıza olanak sağlayan bu hizmet ile ilk çağrıda başarı oranlarını (FCR) artırıyor ve müşteri deneyimi skorunu yükseltiyoruz. Aynı zamanda müşteri temsilcilerinizin performanslarını da takip etmenize olanak sağlıyoruz.
Faydalar
• Müşteri deneyimi artışı
• İlk çağrıda başarı oranı (FCR) artışı
• Operasyonel verimlilik
• Satış fırsatları tespiti
• Rakip analizi
• Detaylı raporlama ve analiz