Ödüllerimiz
2024
Entegre Aday İlişkileri Yönetimi Programı ile Altın Ödül
AssisTT Next Gelişim Yolculuğu "Bireysel Gelişim Planlamasını İyileştirme" kategorisinde Gümüş Ödül
İşveren Markası Programımız ve Saha Uygulamalarımız ile “En İyi İşe Alım Pazarlaması ve İşveren Markası Programı” kategorisinde Gümüş Ödül
AssisTT Kazanan Takımlar Programımız ile “En İyi Takım Gelişim Programı” kategorisinde Gümüş Ödül
Satış Multi Skill Programımız ile “En İyi Satış Eğitimi ve Performans Programı” kategorisinde Bronz Ödül
İş Gücü Yönetimi Uygulamamız "Dönence" ile En İyi Teknoloji Ödülü
2023
Performans Takibi Uygulaması 'Metrik' Projesi ile Altın Ödül
AssisTT Birliktte ile Altın Ödül
İşe Alım Süreçlerinde Veri Analitiği Projesi ile Gümüş Ödül
Türkiye'nin En İyi İşverenleri Listesinde 1. Sıradayız
Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti Kategorisinde Birincilik Ödülü
Grup Yöneticisi Gelişim Programı Birincilik Ödülü
En İyi Wellbeing Programı Altın Ödül
Yazılımın Yeni 100'ü Projesi Altın Ödül
Grup Yöneticisi Gelişim Programı Altın Ödül
2022
Avrupa’nın En İyi İşverenleri listesindeyiz
Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği
Çağrı Merkezi Okulu Projesi Bronz Ödül
Çalışan Bağlılığı Alanı Altın Ödülü
İşveren Değer Önermesi (EVP) Projesi Bronz Ödül
Yetenek Yönetimi Stratejisi Bronz Ödül
En İyi Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği
2021
En Yenilikçi İK Teknolojisi Kullanımı Kategori Üçüncülüğü
Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği
Brandon Hall Group Mükemmellik Ödülleri Altın Ödül
En İyi Çağrı Merkezi Dünya Birinciliği
En İyi Müşteri Hizmetleri Dünya Birinciliği
2020
En İyi Müşteri Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği
En İyi Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği
Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği
En İyi Çağrı Merkezi Dünya Birinciliği
En İyi Müşteri Hizmetleri Dünya Birinciliği
2019
En İyi Müşteri Hizmetleri EMEA Bölgesi Birinciliği
Büyük Ölçekli En İyi Dış Kaynak Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi İkinciliği
2018
Büyük Ölçekli En İyi Dış Kaynak Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği
En İyi Kamu Hizmeti EMEA Bölgesi Birinciliği
En İyi Self Servis Teknolojisi EMEA Bölgesi Birinciliği
En İyi Müşteri Hizmeti EMEA Bölgesi İkinciliği
En İyi Kalite Ekip Lideri EMEA Bölgesi İkinciliği
2017
Best Outsourcing Partnership Dünya Birinciliği
Best Technology Innovation Dünya Birinciliği
Best Contact Center Dünya Birinciliği
Best Outsourcing Partnership EMEA Bölgesi Birinciliği
Best Technology Innovation EMEA Bölgesi Birinciliği
Best Contact Center EMEA Bölgesi Birinciliği
2016
Contact Center World 2016 Ödülleri "Best Contact Center " Dünya Birinciliği
IMI Conferences Rising Star 2016 Ödülleri “Yılın En İyi Takım Lideri” Türkiye Birinciliği
“Best Contact Center” EMEA Bölgesi Birinciliği “Best Technology Innovation - İkinciliği “Best Recruitment Campaign” EMEA Bölgesi Üçüncülüğü
The International Business Awards (Stevie) 2016 Ödülleri “Best HR Department of the Year” Dünya Üçüncülüğü
Contact Center World 2016 EMEA Ödülleri "Best Contact Center " EMEA Bölgesi Birinciliği "Best Technology Innovation - Internal Solution " EMEA Bölgesi İkinciliği "Best Recruitment Campaign " EMEA Bölgesi Üçüncülüğü
2015
The International Business Awards (Stevie) 2015 Ödülleri "Best Internal Recognition/Motivational Event " Dünya İkinciliği "Management Team of the Year - All Other Nations " Dünya Üçüncülüğü "Best New Product or Service of the Year - Telecommunications – Service " Dünya Üçüncülüğü “Best Overall Web Design” Dünya Üçüncülüğü
Global Telecoms Business Innovation Awards 2015 Ödülleri "Business Service Innovation " Dünya Birinciliği
2012
Contact Center World 2012 Top Ranking Performers Ödülleri "Best Customer Service (Outsourced) " EMEA Bölgesi Birinciliği, Dünya İkinciliği "Best Contact Center Design " EMEA Bölgesi İkinciliği "Community Spirit " EMEA Bölgesi İkinciliği "Home / Remote Agents " EMEA Bölgesi İkinciliği "Best Help Desk (11820) " EMEA Bölgesi Üçüncülüğü "Large-Sized Contact Center (Outsourced) " EMEA Bölgesi Üçüncülüğü
2011
Contact Center World 2011 Top Ranking Performers Ödülleri "Industry Award Champion " EMEA Bölgesi Birinciliği "Best Outsourcing Partnership " EMEA Bölgesi İkinciliği
2010
Contact Center World 2010 Top Ranking Performers Ödülleri "Industry Award Champion " EMEA Bölgesi Birinciliği "Best Customer Service Agent " EMEA Bölgesi İkinciliği "Best Outsourcing Partnership " EMEA Bölgesi Üçüncülüğü
2009
İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2009 “En İyi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Türkiye Birinciliği