Anasayfa / Çözümlerimiz / İletişim Merkezi Çözümlerimiz

Bilgi & Şikayet & Talep Yönetimi

Bilgi & Şikayet & Talep Yönetimi

Emsalsiz müşteri yolculuğunun hemen her aşamasında ihtiyaç duyulan bilgi, şikayet ve talepleri karşılayacak en uygun çözümleri sunuyoruz.

Başta telefon olmak üzere, teknoloji ile desteklenen farklı müşteri temas noktalarında, kullanıcılardan gelen bilgi edinme, işlem yapma, şikayetini iletme ve diğer çözüm arayışlarında en uygun teknoloji, altyapı ve süreci belirleyerek yetkin ekiplerimizle profesyonel bir iletişim merkezi hizmeti sunuyoruz.


Faydalar

• 7 gün 24 saat müşteri iletişim merkezi desteği

• Çalışan ve müşteri deneyimi odaklı operasyon yönetimi

• Farklı dil seçeneklerinde müşteri iletişim merkezi

• Sektörel müşteri deneyimi

• Teknolojinin etkin kullanımı

• Bilgi güvenliği, yedeklillik

Backoffice

Backoffice

İletişim merkezi aracılığıyla ilk kontakta çözülemeyen bilgi, şikayet ve talepleri 2. seviye uzman gruplarımız aracılığıyla en etkin ve hızlı şekilde çözerek müşteri memnuniyetini arttırıyoruz.


Faydalar

• Talep ve şikayet yönetimi

• Dolandırıcılık (fraud) engelleme

• Sipariş yönetimi

• Randevu hizmetleri

• Altyapı problemleri yönetimi

• Fatura kontrol ve geri ödeme

• Veri güncelleme

Backoffice
Gelir Arttırıcı Aktivite Yönetimi

Gelir Arttırıcı Aktivite Yönetimi

İhtiyaçlarınıza uygun olarak geliştirdiğimiz yenilikçi araçlar, ön analizler ve deneyimli satış gruplarımız ile gelirlerinizin artmasına katkı sağlıyoruz.

Şirket stratejinize uygun olarak, yeni müşteri kazanımı, müşteriyi elde tutma, üst paket geçişi, çapraz satış, katma değerli ürün satışı ve tahsilat yönetimi konusunda en iyi sonuçlara ulaşmanıza destek oluyoruz.


Faydalar

• Yeni müşteri kazanımı

• Kişiselleştirilmiş dış arama kanal yönetimi

• Müşteriyi elde tutma ve bağlılık sağlama

• Geri kazanım ve anket yönetimi

• Tahsilat yönetimi

Teknik Destek Hizmetleri

Teknik Destek Hizmetleri

Müşterilerinize sunduğunuz tüm ürünler, hizmet ve altyapının kusursuz şekilde kullanılması, iş sürekliliğinizin devam etmesi ve olası teknik problemlerin en hızlı şekilde çözülmesi için teknolojik çözümlerimiz, süreç ve insan kaynağı desteğiyle iletişim merkezi hizmeti sunuyoruz.


Faydalar

• 7 gün 24 saat online izleme, müdahale ve raporlama

• IVR, process otomasyon ve robot desteği ile insansız kullanıcı çözümleri

• Ürün ve hizmetlerin testlerle sürekli iyileştirilmesi ve geliştirilmesi

• Maliyetlerin etkin yönetimi ve verimlilik odaklı yaklaşım

• 2. seviye uzman ekiplerle gelişmiş problem çözme kabiliyeti

• Uzaktan mobil cihaz erişimi ve kullanıcı desteği

Teknik Destek Hizmetleri
Saha ve Randevu Hizmetleri

Saha ve Randevu Hizmetleri

Müşteri kazanımı ve özel segmentli müşteri yönetimi için gerekli uzman kadro ve teknoloji çözümleri sağlıyoruz. Sunduğumuz hizmetin kusursuz bir döngüde ilerlemesi için sahadaki uzman müşteri temsilcilerimizle segmente özel ziyaretler gerçekleştiriyor, teknik problemleri ya da evrak işlemleri için destek oluyoruz.


Faydalar

• Evraklı müşteri işlemlerinin hızlı tamamlanması

• Müşteri güven algısı artışı

• Özel segment müşteri yönetimi

Girişimci Müşteri Temsilcisi

Girişimci Müşteri Temsilcisi

AssisTT olarak sektörde bir ilk olarak oluşturduğumuz  “Girişimci Müşteri Temsilcisi” modeliyle inbound çağrı ihtiyaçlarınıza yenilikçi bir yaklaşım getiriyor, esnek planlamalarla yoğun dönemlerinizi daha verimli şekilde yönetiyoruz.

Bu model ile Müşteri Temsilcilerine kendi işlerinin patronu olarak diledikleri yerden, dilediği saat aralığında çalışma imkanı sunuyoruz. Böylece dakika bazlı fiyatlandırma ile etkin  maliyet yönetimi ve ürettikçe kazan temelli bir model olması nedeniyle  de yoğun dönemlerinizde verimli planlama avantajı sunuyoruz.


Faydalar

• Dakika bazlı fiyatlandırma ile etkin maliyet yönetimi

• Esnek çalışma saatleri ile kolay vardiya yönetimi

• Verimlilik odaklı zaman planlaması

• Dönemsel kaynak ihtiyacında esneklik

• Daha mutlu çalışan, daha mutlu müşteri

Girişimci Müşteri Temsilcisi

Size Özel Çözümlerimiz İçin Bizimle İletişime Geçin

;