Çoklu Kanal Yönetimi

Etkin müşteri yönetimi sağlamak için, müşterileri ihtiyaç analizini gerçekleştiriyor ve ihtiyaç duyulan temas noktalarını oluşturuyoruz.

Telemarketing Çözümleri

Veri analizleri gerçekleştiriyor, doğru hedef kitleyi belirliyor ve gelir arttırıcı aksiyonlarda, yenilikçi ve öncü hizmet sağlıyoruz.

Müşteri Deneyimi Tasarımı Hizmetleri

Mükemmel müşteri deneyimini hedefleyen metodolojimizle iş süreçlerini analiz eder, tüm temas noktalarında eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmak için şirketinizin müşteri deneyimi stratejilerine uygun çözümler tasarlarız.

Back Office Çözümleri

Talep-Şikayet, Sosyal Medya dahil olmak üzere tüm akışlarınızı takip ediyor, yönetiyor ve müşteri deneyimlerini analiz ederek raporluyoruz.

Saha Yönetim Uygulamaları

Müşterilerinize sunduğunuz ürün ve servisler ile ilgili sahadaki gücünüz oluyoruz.

Kurumsal Doküman ve Evrak Yönetimi

Yazılı evrakın dijitalleştirilmesi, basılı formların taranıp sistem entegrasyonu ile okunmasını sağlıyoruz.

Araştırma Yönetimi

Büyük veri madenlerini inceliyor, doğru metodolojileri belirliyor ve aksiyon haritası kapsamında çözümler sunuyoruz.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.