Çoklu Kanal Yönetimi

Etkin vatandaş yönetimi sağlamanız için, kurumunuzun ihtiyaç analizini gerçekleştiriyor ve ihtiyaç duyulan iletişim kanallarından hizmet almanızı sağlıyoruz.

Yönetim Sistemleri Uygulama Çözümleri

Geliştirdiğimiz talep ve şikayet yönetimi uygulamalarımız sayesinde vatandaş taleplerinin ve kurumsal iş süreçlerinin departmanlar ve çalışanlar arası akışını ve takibini sağlıyoruz.

Back Office Çözümleri

Talep-Şikayet, Sosyal Medya dahil olmak üzere tüm akışlarınızı takip ediyor, yönetiyor ve vatandaş deneyimlerini analiz ederek raporluyoruz.

IVR Çözümleri

Kurum stratejilerinize uygun, vatandaş deneyimlerini ön planda tutan yenilikçi çözümler sunuyor, maliyet avantajı ile kurumunuza katma değer sağlıyoruz.

Müşteri Deneyimi Tasarımı Hizmetleri

Mükemmel müşteri deneyimini hedefleyen metodolojimizle iş süreçlerini analiz eder, tüm temas noktalarında eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmak için şirketinizin müşteri deneyimi stratejilerine uygun çözümler tasarlarız.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.