Çoklu Kanal Yönetimi

Etkin müşteri yönetimi sağlamanız için, kurumunuzun ihtiyaç analizini gerçekleştiriyor ve ihtiyaç duyulan iletişim kanallarından hizmet almanızı sağlıyoruz.

Tahsilat Çözümleri

Müşterilerinize ait tüm gecikme dönemleri için süreçlerinizi inceliyor, analizler sonrası kurumunuza en uygun ve verimli tahsilat modelinin sunumunu sağlıyoruz.

Müşteri Deneyimi Tasarımı Hizmetleri

Mükemmel müşteri deneyimini hedefleyen metodolojimizle iş süreçlerini analiz eder, tüm temas noktalarında eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmak için şirketinizin müşteri deneyimi stratejilerine uygun çözümler tasarlarız.

Telemarketing Çözümleri

Kurum stratejilerinize uygun olarak geliştirdiğimiz yenilikçi modeller ve deneyimli satış personelimiz ile gelirlerinizin artmasına katkı sağlıyoruz.

Back Office Çözümleri

Talep-Şikayet, Sosyal Medya dahil olmak üzere tüm akışlarınızı takip ediyor, yönetiyor ve müşteri deneyimlerini analiz ederek raporluyoruz.

IVR Çözümleri

Kurum stratejilerinize uygun, müşteri deneyimlerini ön planda tutan yenilikçi çözümler sunuyor, maliyet avantajı ile kurumunuza katma değer sağlıyoruz.

Araştırma Yönetimi

Büyük veri madenlerini inceliyor, doğru metodolojileri belirliyor ve aksiyon haritası kapsamında çözümler sunuyoruz.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.