Müşteri Deneyim Haritaları

Hizmet verdiğimiz müşterilerimiz için self servis kanallar dâhil olmak üzere müşteri deneyim haritaları tasarlıyoruz. Müşterinin yaşadıkları, hissettikleri, düşünceleri, zorlukları, sorunlu alanları ve fırsat alanlarını tek bir harita üzerinde gösterip, çözüm önerilerimiz ile birlikte aksiyonların belirlenmesi ve hayata geçmesini sağlıyoruz.

Hizmet Haritaları

Nihai müşterilerimiz için daha kolay, kullanışlı, zevkli, faydalı; kurumsal müşterilerimiz için verimli, kârlı ve sürdürülebilir yeni hizmetler geliştirilmesi ya da var olanların iyileştirilmesi için hizmet haritaları tasarlıyoruz. Bir hizmetin tüm yapısını açığa çıkarmak ve görünür kılmak için sahne önü ve sahne arkasındaki süreçleri, sistemleri ve çalışanların iş yapışını yeniden düzenleyecek çözüm önerileri sunuyoruz.

Müşteri Memnuniyet Araştırmaları

Müşteri Deneyimi Tasarımı ekibinin profesyonel hizmetleri kapsamında kurumsal müşterilerimiz için müşteri memnuniyet araştırmaları tasarlayıp yönetiyoruz. Nihai müşterinin sesini kendi şirketlerinin içine taşımalarını ve müşteri geri bildirimleri sayesinde güçlü ve gelişime açık noktaları daha iyi anlamalarını sağlıyoruz. Müşteri memnuniyeti araştırması için ulaştığımız müşterilerimizin çözülmemiş, devam eden sorunları için ilgili ekiplere alarm üreterek müşteriye geri arama yapılmasını ve sorunun çözülmesini sağlıyoruz.

Müşteri 360

Asistanlarımızın aklında, kalbinde hep müşteri memnuniyeti olması ve bu konudaki odaklarını korumaları için Müşteri 360 ile onların farkındalığını arttırıyoruz. Çağrı boyunca asistanlarımız hizmet verdiği müşterinin memnuniyet seviyesini gözlemliyor ve aksiyon alınabilecek bir durumda alarm sürecini başlatıyoruz. Böylelikle memnuniyetin düşmesi riskini önlemiş oluyoruz.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.