Müşteri Deneyimi Haritası

Müşteriyi merkeze alarak nihai müşterilerin firmayla yaşadığı tüm etkileşimleri gözlemleyip, duygu durumu, sergilediği tutumları da anlamlandırarak kritik alanları ortaya çıkarıyoruz, fırsat alanlarını tek bir harita üzerinde gösterip, çözüm önerilerimiz ile birlikte aksiyonları belirliyor ve hayata geçmesini sağlıyoruz.

Hizmet Haritası

Hizmeti/süreci merkeze alarak kurumsal müşterimiz tarafından sunulan bir hizmetin tüm süreçlerini, sistemlerini ve çalışanların iş yapışını yeniden düzenleyecek çözüm önerilerini belirliyor ve hayata geçmesini sağlıyoruz.

Memnuniyet Araştırmaları

Müşteri memnuniyet seviyelerini ve memnuniyeti etkileyen nedenleri öğrenebilmek için araştırmalar yapıyoruz. Nihai müşterinin sesini kendi şirketlerinin içine taşımalarını ve müşteri geri bildirimleri sayesinde güçlü ve gelişime açık noktaları daha iyi anlamalarını sağlıyoruz. Elde ettiğimiz çıktılarla aksiyon alanlarını belirleyip müşteri deneyimini iyileştirebilecek öneriler hazırlıyoruz. Memnuniyet araştırması yaparken memnun olmayan müşterilerinizin acil yardım ihtiyaçları için ilgili ekiplere alarm üreterek müşteriye geri arama yapılmasını ve sorunun çözülmesini sağlıyoruz.

Müşteri 360

Tüm çalışanlarımızın aklında, kalbinde hep müşteri memnuniyeti olması ve bu konudaki odaklarını korumaları için Müşteri 360 ile onların farkındalığını arttırıyoruz. Çağrı boyunca asistanlarımız hizmet verdiği müşterinin memnuniyet seviyesini gözlemliyor ve aksiyon alınabilecek bir durumda alarm sürecini başlatıyoruz. Böylelikle müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyoruz.

Empati Haritası

Nihai müşterinin bulunduğu duruma onun gözüyle bakarak ne düşündüğünü anlamaya, kendimizi onun yerine koymaya çalışarak onun hisleri, düşünceleri, duydukları, gördükleri, söyledikleri ve yaptıkları ile karşılaştığı zorlukları belirliyoruz ve çözümler sunuyoruz.

Müşteri Deneyimi Öneri Programı

Müşteri ile temas eden iş birimlerimizle birlikte temas etmeyen tüm iş birimlerimizle de ortaya çıkardığımız deneyim iyileştirici aksiyonları tek merkezde topluyoruz. Müşteri Deneyimi, kalite ve operasyon ekiplerimizden oluşan komitemiz ile bir ön değerlendirme yaparak önerileri belirlenen dönemlerde müşterimize sunuyoruz.

Müşterinin Sesi

Gelen çağrı ve talep konularını derinlemesine takip edebilmek amacıyla müşterilerin arama nedenlerini detaylı olarak raporluyoruz. Nihai müşterinin sesini kendi şirketlerinin içine taşımalarını sağlıyoruz. Böylece hizmetin genel fotoğrafını çekip, tekrar eden çağrılar için süreç revizyonu, iyileştirme vb. çalışmalar için girdi oluşturuyoruz.

Müşteri Duygu ve Memnuniyet Analizi

Tüm çalışanlarımızın aklında kalbinde hep müşteri deneyimi olsun istiyoruz. Çağrı sırasında müşteri memnuniyeti farkındalığını arttırmak, müşterinin söylediği kadar söylemediği kelimeleri de yakalayabilmek için çeşitli projeler üretiyoruz. Böylece müşterinin deneyimiyle ilgili geri bildirim sağlayacak veri oluşturuyoruz.

Agent Focus Group

Çalışanların gözünden firmayı dinleyerek büyük resmi görmek, müşteri ve çalışan deneyimini iyileştirici aksiyon alanlarını belirlemek için doğal, samimi bir ortamda soru cevap akışı ile zengin çıktılar elde edilen görüşmeler yapıyoruz. Belirlenen konu veya konular özelinde belirli sayıda çalışan grupları ile görüşerek aksiyon alanlarını belirliyoruz, raporluyoruz ve takip ediyoruz.

Müşteri Deneyimi Workshop Moderatörlüğü

Birbirinden farklı sektörlerdeki edindiğimiz tecrübelerimizden faydalanarak; müşteri beklentilerini anlamak, müşteriye dokunan kadar dokunmayan ekipleri de aynı masada toplamak, müşteri deneyimi tasarlamak ve nasıl uygulanacağı konularında vizyon yaratmaya destek olmak amacıyla workshoplar düzenliyor ve yönetiyoruz.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.