Speech Analytics

Tüm ses kayıtlarını analiz ederek, müşteri davranış ve istekleri paralelinde memnuniyet/kalitenin üst seviyede olmasını sağlıyor, sonuçlarını sizlere raporluyoruz.

Çağrı Dinleme

Konuşma kalitesi ve bilgi seviyesi ölçümlenmesi için çağrı dinlemesi gerçekleştiriyor, ihtiyaçları belirleyerek kalite ve müşteri memnuniyetinin artması için gerekli aksiyonları alıyoruz.

Gölge Müşteri Araması

Operasyonel konuşma kalitesi ve bilgi seviyesinin değişken senaryolar ile ölçümlenmesi ve farkındalık yaratılması için gölge müşteri hizmeti veriyoruz.

Veri Madenciliği

Büyük veri madenlerini inceliyor, doğru metodolojileri belirliyor ve aksiyon haritası kapsamında çözümler sunuyoruz.

Data ve Süreç Analizi

Mevcut ve planlanan iş süreçlerinizi analiz ederek size en uygun seçenekleri sunuyoruz.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.