Haberler

Contact Center World dünya finallerinde iki altın ödül kazandık!

Şirketimiz, çağrı merkezi sektörünün uluslararası alandaki en prestijli organizasyonları arasında yer alan ve Contact Center World tarafından bu yıl 15’incisi gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards’tan yine iki dünya birinciliğiyle döndü. “Best Contact Center (outsourced)” (En İyi Çağrı Merkezi) ve Türksat KabloTv projesiyle  “Best in Customer Service (outsorced)” (En İyi Müşteri Hizmetleri) kategorilerinde iki ayrı dünya birinciliği elde eden Şirketimiz, 3. kez dünyanın en iyi çağrı merkezi seçilmiş oldu.

“Yaptığımız yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz”

Bu önemli başarıyla ilgili konuşan Genel Müdürümüz Haktan Saran: “70 ülkeden 2000 başvurunun yarıştığı uluslararası bir ödül programı kapsamında, ‘En İyi Çağrı Merkezi” ve ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ kategorisinde dünya birincisi olduk.  Müşterilerimizin stratejik iş ortağı olmanın verdiği sorumluluk ve eşsiz müşteri deneyimi hedefiyle hizmet veren bir şirket olarak başarılarımızın uluslararası platformlarda da tescillenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz.  Vizyonumuzun, değişen ve dönüşen müşteri alışkanlıklarına çevik çözümler sunmamızın ve her işimizin merkezine müşterimizi koymamızın bu ödülleri getirdiğine inanıyoruz. Teknoloji, inovasyon ve ekiplerimizin yetkinliklerine yaptığımız yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz. “dedi.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.