Dijital Çözümlerimiz
Anasayfa / Çözümlerimiz / Dijital Çözümlerimiz

Çoklu Kanal Yönetimi

Çoklu Kanal Yönetimi (Omnichannel)

Müşterileriniz ile ürün veya hizmet arasındaki çoklu temas noktalarında, çok sayıda etkileşimden oluşan kanal deneyimi sunarak etkinliğinizi arttırıyoruz.

Çoklu kanal yönetimi sayesinde, kullanıcıların tercih ettikleri çeşitli temas noktalarından ve cihazdan bağımsız olarak kesintisiz iletişim ve müşteri deneyimi sağlıyoruz. Ses, e-posta, web, chatbot ve diğer messenger uygulamaları dahil uçtan uca tek bir etkileşim içinde, birden fazla kanalı entegre olarak kullanabilirsiniz. Müşterilerinize mükerrer, hatalı bilgi verilmesini önleyerek, müşteri memnuniyetini ve ilk kontakta çözüm oranını iyileştirebilirsiniz.


Faydalar

• Yapay zeka ve öğrenme desteği ile akıllı algoritmalar
• CRM entegrasyonu ile uçtan uca deneyim
• Farklı dil seçenekleri
• Gelişmiş raporlama

RPA & RDA

RPA & RDA

Robotik otomasyon ile verimliliğini arttırıyor, maliyetlerinizi ve hata oranlarınızı azaltıyoruz!

RPA (Robotik Süreç Otomasyonu); sanal makinalara kurularak insan müdahalesi olmadan süreçleri başından sonuna kendi işleten teknolojilerdir. Bu teknoloji ile hacimli işlerinizi otomatize edebilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Otomatize edilebilecek rutin işlerde 7 gün 24 saat çalışabilen robotlar ile dijitalleşmenize katkı sağlıyoruz. Tüm uygulamalar, iş sistemleri, web sitesi, kullanılan portallar, veri tabanları ve tüm içerikleriniz ile etkileşimde bulunarak çalışabilen bu teknoloji ile; sınıflandırma, kategorize etme, özetleme, imaj işleme gibi bir çok işlemi gerçekleştiriyor ve insan gücünden tasarruf, süreçlerinizi mükemmelleştirme ve verimlilik arttırma imkanı sunuyoruz. Verimliliğinizi arttırıp, maliyet avantajı sağlarken aynı zamanda operasyonel mükemmelliğe ulaşmanızı sağlıyoruz.

RDA (Robotik Masaüstü Otomasyonu) ise robotların kullanıcıların bilgisayarlarına yüklenerek kullanıcının günlük işlerinde hataları azaltan ve rutinlerini hızlandıran bir teknolojidir. RPA, hacimli işlerde tercih edilirken, RDA ile kullanıcılarınızın günlük rutin işlerinde verimliliği arttırabilir ve hata oranlarını minimize edebilirsiniz.

Faydalar

• Otomatize süreçler
• Sıfır hata
• 7 gün 24 saat iş gücü
• Maliyet avantajı
• Verimlilik artışı

RPA & RDA
Chatbot & Webchat

Chatbot & Webchat

Omnichannel (Çoklu Kanal) yaklaşımımız sayesinde chat kurguları ile müşterinizin size her noktadan ulaşılabilir olmasını sağlıyoruz.

Anlık olarak ve çevrim içi yönetilebilen bu platformlarla birlikte müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmalarına olanak sağlıyor ve operasyonel verimliliğinizi destekliyoruz.

Webchat

Webchat teknolojisi ile şirketinizin web sitesine entegre oluyor, canlı destek hizmeti ile müşterilerinize hızlı iletişim imkanı sağlıyoruz. Otomatize edilebilecek noktaya kadar otomatik cevap verdikten sonra canlı desteğe yönlendirerek müşterilerinizin memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Chatbot

NLP (Doğal Dil İşleme) ve yapay zeka teknolojilerini kullanarak yazılı kanallardan size ulaşmak isteyen müşterilerinize insan konuşmasını simüle eden otonom teknoloji ile müşterileriniz size ulaştıklarında memnuniyetlerini katlıyoruz.

Chatbot teknolojileri en yaygın haliyle müşteri hizmetleri alanında kullanılır. Programlandıkları akış aynı zamanda gereken durumlarda konuyu müşteri temsilcisine aktarmayı mümkün kılar. Üstelik farklı dilleri destekleyebilen bu teknoloji ile müşteriye karşı esnekliğinizi arttırır. Sesli kanallara alternatif ve destek olarak yazılı kanallar olarak müşterilerin tüm kanallardan hizmet almasını sağlar.

Faydalar

• 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet
• Kişiselleştirilebilir arayüz
• Raporlama ve dashboard
• Farklı dil seçenekleri
• Müşteri deneyim analizleri

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Müşterilerinizin dijital mecralardaki sesini dinliyor ve tüm taleplerini karşılıyoruz.

Gerçek zamanlı veri toplama sayesinde eş zamanlı olarak müşterilerinizin tüm sosyal mecralardaki yaklaşımlarını, yorumlarını, şikayetlerini, talep ve mesajlarını takip ederek merkezi bir çözüm sağlıyor ve detaylı raporlarla sizleri bilgilendiriyoruz.

Bu hizmet sayesinde müşterilerinizin dijital seslerini daha yakından duyacak ve yükselen trendlerden ilk sizin haberiniz olacak.

Faydalar

• İtibar yönetimi
• Detaylı raporlama ile analiz imkanı
• Müşteri memnuniyet artışı
• Omnichannel müşteri yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi
Müşteri Yönetim Platformu

Müşteri Yönetim Platformu (AssisTT CRM)

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sayesinde müşterilerinizin her aşamasını takip ederek kayıt altına alıyor, potansiyel müşterileriniz için yeni müşteri platformları oluşturarak başarı oranınızı arttırıyoruz.

Tüm süreçlerin ayrıntılı olarak takip edilebildiği bu platforma ile müşteri profillerinizi oluşturup, kurum içi stratejilerinizi göre müşterilerinizi segmente ederek takibini sağlayabilir, yazılı ve sözlü tüm görüşmelerini saklayabilir ve kurum hafızanızın oluşmasına destek olabilirsiniz. Talep ve şikayetleri tek kayıt üzerinden farklı ekiplere atamaları yaparak, zamanı ve süreçleri etkin bir şekilde yönetebilir, ekipler arası etkileşimi arttırabilirsiniz. Bu sayede mevcut müşterilerinizi etkin bir şekilde yönetirken yeni müşteri kazanımında da maliyetlerinizi düşürerek başarı oranınızı arttırabilirsiniz.

Faydalar

• Anlık duyuru yönetimi, özel gün bilgilendirmeleri, talep/şikayet toplama gibi özellikler ile çalışanlarınızla iletişimde verimlilik
• Entegrasyonlar ve detaylı takip ile uçtan uca müşteri yönetimi
• Back office süreç yönetimi
• Detaylı raporlama ve dashboard

Görüntülü Çağrı Merkezi

Görüntülü Çağrı Merkezi (KYC)

Görüntülü görüşme ihtiyacını sizlerle birlikte belirliyor, işitme engelli müşterilerinize kolaylık sağlıyor ve ihtiyaç durumunda tüm müşterileriniz için kimlik doğrulama işlemleri sayesinde güvenli bir deneyim sağlıyoruz.

KYC (Know Your Customer) ya da Müşterini Tanı; kurumla etkileşime geçen bir bireye uygulanan kimlik, doküman ve biyometrik tanıma işlemlerinin bütününe verilen isimdir. Digital onboarding teknolojisi sayesinde kimlik doğrulama, canlılık testi ve biyometrik yüz doğrulama işlemleri kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Aynı zamanda işitme engelleri müşterileriniz için de tercih edebileceğiniz bu teknoloji ile hem tüm müşterileriniz için iş ihtiyaçlarınıza uygun süreç tasarlıyor, hem de tüm müşterilerinizi sizlere erişilebilir kılıyoruz.

Faydalar

• Dijital doğrulama (tüzel ve gerçek)
• Regülasyona uyumlu müşteri kabul işlemleri
• İşlem takibi
• Risk yönetimi (5549 nolu kanun: Suç Gelirlerinin Aklanmasının Önlenmesi)

Görüntülü Çağrı Merkezi
Bulut Santral

Bulut Santral

Sanal santral ile yatırım ve işletim maliyetleri olmadan aylık ve planlı ödeme seçenekleri sayesinde güvenli altyapı ve esneklik sağlıyoruz.

En ileri teknolojiye sahip katma değerli IP telefon altyapısına kavuşmanızı sağlayacak bu hizmet ile hem dijital dönüşümünüzü destekliyor, hem de maliyet avantajı sunuyoruz. Tüm erişim kanallarınıza entegre edilebilen sanal santral ile yazılı ve sesli kanallarınızı yönetirken iş akışlarınıza en uygun çözümü birlikte tasarlıyoruz.

Faydalar

• Yatırım maliyet avantajı
• Kesintisiz hizmet
• Güvenilir altyapı
• Detaylı raporlama

Bilgi Yönetimi Platformu (InfoBox)

Infobox ile müşteri temsilcilerinizin tüm bilgilere kolayca erişmesini ve müşteri memnuniyetinizin artmasını sağlıyoruz.

Müşterilerinizden gelecek tüm soruların yanıtlarını içerisinde barındırılabilen InfoBox ile özel gün yönetiminden duyuru eklemeye, “Sıkça Sorulan Sorular”dan, mevcut süreçleri görüntülemeye kadar bir çok işlemi tek platform üzerinden sağlıyoruz.

Faydalar

• Çalışan & müşteri memnuniyeti artışı
• Detaylı raporlama
• Hatalı bilgi oranı azaltılması
• Merkezi doküman yönetimi

Ses Teknolojileri

Ses Teknolojileri

Ses teknolojileri ile müşterilerinize en etkin şekilde hizmet vermeyi sağlıyor, memnuniyeti ve verimliliği arttırıyoruz.

IVR (Sesli Yanıt Sistemi)

Çağrı merkezinde yoğun olarak yapılan işlemlerde sesli yanıt sistemi aracılığıyla müşterilerinize self servis hizmet imkanı sunuyor, özel çözümlerle gelen/giden çağrılarınızın müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artıyoruz.

Speech to Text

Çağrı merkezindeki sesli aramaların anlık olan yazılı metne dönüştürülebildiği ve raporlanabildiği bu hizmet ile müşterilerinizin taleplerinde duygu analizleri gerçekleştiriyor, müşteri davranışlarını daha yakından takip etmeye olanak sağlıyoruz.

Speech Analytics

Müşterilerinizin konuşma metinlerindeki ve duygu durumları ile ilgili verileri daha aktif kullanmanıza olanak sağlayan bu hizmet ile ilk çağrıda başarı oranlarını (FCR) artırıyor ve müşteri deneyimi skorunu yükseltiyoruz. Aynı zamanda müşteri temsilcilerinizin performanslarını da takip etmenize olanak sağlıyoruz.

Faydalar

• Müşteri deneyimi artışı
• İlk çağrıda başarı oranı (FCR) artışı
• Operasyonel verimlilik
• Satış fırsatları tespiti
• Rakip analizi
• Detaylı raporlama ve analiz



Size Özel Çözümlerimiz İçin Bizimle İletişime Geçin